.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئيات جنايات قاتل + عکس
عامل جنايت سريالي زنان در شمال کشور محاکمه می شود
عامل جنايت سريالي زنان در شمال کشور با صدور کيفرخواست به اتهام 4 قتل و سرقت به زودي در دادگاه کيفري استان مازندران محاکمه مي شود.
عامل جنايت سريالي زنان در شمال کشور محاکمه می شود

عامل جنايت سريالي زنان در شمال کشور با صدور کيفرخواست به اتهام 4 قتل و سرقت به زودي در دادگاه کيفري استان مازندران محاکمه مي شود.

اين متهم 27ساله که مسعود نام دارد ابتدا فقط به کشتن دو خواهر متهم بود اما با ادامه يافتن تحقيقات، سومين جنايت را نيز گردن گرفت پس از آن مشخص شد دو زن ديگر نيز با شيوه‌اي مشابه از پاي درآمده‌اند. به همين دليل اتهام مسعود به 5 قتل افزايش يافت تا اين که در نهايت فاش شد او 4 نفر را قرباني کرده است.

بنا بر اين گزارش، در تاريخ 24بهمن سال 89، جسد زن جوان تقريبا 25ساله اي در شهرستان آبيک واقع در استان قزوين کشف شد که بر اثر شليک گلوله به ناحيه سر به قتل رسيده بود.تلاش ماموران براي شناسايي هويت مقتول و قاتل ادامه داشت تا اين که در 12 ارديبهشت سال گذشته، جسد زن ديگري تقريبا 30ساله که براساس اعلام پزشکي قانوني او نيز بر اثر شليک گلوله از سلاحي کمري به ناحيه سر به قتل رسيده بود در حوالي محل کشف جسد اول، يافت شد.

پس از آن در روز هشتم‌تير، جسد دو زن جوان که از نظر چهره به يکديگر شباهت زيادي داشتند، در پارک جنگلي سيسنگان واقع در شهرستان نوشهر در فاصله 500متري از يکديگر کشف شد؛ اين بار نيز هر دو مقتول از ناحيه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.تحقيقات براي شناسايي هويت اصلي مقتولان از سوي پليس آگاهي نوشهر ادامه داشت تا اين که دو روز بعد مردي با مراجعه به پليس آگاهي نوشهر از مفقود شدن دو دخترش به نام‌هاي «نرجس» و «نسترن» خبر داد و مشخص شد اين دو همان مقتولان جنگل سيسنگان هستند.کارآگاهان دريافتند اين دو خواهر که هر دو مطلقه بودند با فردي به نام «مسعود- پ» و همسرش «مهدخت» ارتباط داشتند.

ماموران پليس پس از اعزام به محل زندگي مسعود دريافتند او به تهران گريخته است؛ بنابراين همسرش مهدخت دستگير و براي تحقيقات بيشتر به اداره آگاهي نوشهر منتقل شد.مهدخت که همسر دوم متهم است در بازجويي‌ها اظهار داشت همسرش با او در ارتباط است؛ به اين ترتيب مسعود در يک ملاقات صوري دستگير شد. مسعود که سابقه کلاهبرداري دارد، در بازجويي‌ها به قتل دو خواهر اعتراف کرد و اظهار داشت، از طريق همسرش با «نرجس» و «نسترن» آشنا شد و روز حادثه به محل کارشان رفت و به بهانه‌اي آن ها را سوار خودرو‌اش کرد. سپس در بين راه با استفاده از آبميوه دو خواهر را بيهوش و به پارک سيسنگان منتقل و پس از آنکه مقتولان را از خودرو پياده کرد و آن ها را به قتل رساند و طلاهايشان را به سرقت برد به تهران گريخت.در ادامه از خودرو متهم، مدارکي از زن جواني به هويت «مژگان» به دست آمد و معلوم شد اين زن ساکن تهران بود اما به دليل بيماري تنفسي مدتي بود که در شهرستان چالوس زندگي مي‌کرد و چندي پيش مفقود شده بود؛ بنابراين تحقيقات از مسعود در خصوص اين زن آغاز شد.

مسعود در بازجويي به قتل مژگان نيز اعتراف کرد و اظهار داشت که با او به بهانه ازدواج، طرح دوستي ريخت و پس از جلب اعتمادش، او را به تهران کشاند و در بين راه، در حوالي سد کرج پس از خوراندن آبميوه مسموم با ضربات چاقو او را به قتل رساند و اموالش را به سرقت برد.اين اعتراف‌ها در حالي ثبت شد که ماموران پليس از کشف جسدي در حوالي سد کرج خبري دريافت نکرده بودند و از طرف ديگر شيوه قتل دو خواهر همانند قتل دو زن جواني بود که اجسادشان در آبيک قزوين کشف شده بود.بنابراين اين فرضيه قوت بيشتري يافت که قاتل در قتل‌هاي اخير نيز دست داشته باشد و فقط براي رد گم کردن، قتل در حوالي سد کرج را مطرح کرده است.کارآگاهان در ادامه تحقيقات دريافتند مژگان هويت مقتولي است که جسدش در 12ارديبهشت امسال در قزوين کشف شد.

در نهايت متهم از قتل مژگان و زني ديگر به نام فاطمه پرده برداشت. او انگيزه خود را از قتل مژگان سرپوش گذاشتن بر ارتباطش با اين زن اعلام کرد و توضيح داد مژگان بارها او را تهديد کرده بود که اگر ترکش کند همسرش مهدخت را در جريان اين ارتباط قرار خواهد داد.متهم درباره نحوه قتل چهارم نيز اظهار داشت، زماني‌که در منزل استيجاري در هشتگرد ساکن بود هنگام تخليه خانه با فاطمه که مستاجر جديد بود، آشنا شد و با او طرح دوستي ريخت و در روز حادثه او را به محل قتل کشاند و با شليک گلوله به زندگي فاطمه نيز پايان داد و سپس اموال و طلاهايش را به سرقت برد.مرد جنايتکار در ادامه به بازسازي صحنه چهار جنايت خود پرداخت .

اولياي دم 4 مقتول هم با مراجعه به دادسرا براي قاتل تقاضاي قصاص کردند.با تکميل تحقيقات در دادسرا بازپرس متهم را در 4 جنايت مجرم شناخت. با تاييد قرار مجرميت از سوي قاضي حمزه صورتي- دادستان نوشهر- پرونده مسعود و همسرش با صدور کيفرخواست به دادگاه کيفري استان مازندران فرستاده شد و قرار است به زودي جلسه محاکمه متهمان برگزار شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 ارديبهشت 1391
واقعا حکمش اعدام است

مجید 22 ارديبهشت 1391
زودتر این قاتل جانی را اعدام کنید
خانواده دودختر چالوسی شدیدا از نظر روحی داغون هستن ومی گویند چرا باید یکسال از قتل ایم دو دخترشان که فقط همین دوفرزند را داشتن هنوز قاتل آنها زنده هست
ولی قاتل رو.ح الله داداشی در عرض 1ماه قصاص می شود
نا شناس 23 ارديبهشت 1391
اصول دين شده دوتا ، پول و پارتي دارند اين خانواده دو دختر مرحومه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 23 ارديبهشت 1391
مازندران بي در و بيكر شده.ورود و خروج بي رويه بيجا.تنها استاني كه درو به روي مسافرها باز كذاشته و حال صاحبخانه شدند و انواع قتل و فحشا را در اين استان انجام ميدن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.